Back To Top

Autoservis

STK a ME

Nabízíme přípravu a kompletní vyřízení STK a ME automobilů našich zákazníků.

Touto službou se snažíme ušetřit zákazníky problémů s vyřizováním, které zabere spoustu důležitého času a v případě neúspěšného  výsledku i peněz.

Běžně se stává, že vozidlo kontrolou STK neprojde díky drobnostem a zákazník musí projít tímto zdlouhavím procesem opakovaně včetně dalších poplatků.

                                                                   

                                                               

Servisní intervaly

Pravidelné servisní intervaly jsou základním předpokladem perfektní funkčností, spolehlivosti a bezpečnosti Vašeho vozu.

Při servisní kontrole probíhá přesný předepsaný postup dle předpisu výrobce a tak zaručíme bezchybný a bezpečný provoz motorového vozidla.

Při servisním intervalu probíhají práce jako například výměny rozvodových sad, olejů, filtrů, brzdových kapalin a podobně. Na první pohled se tyto operace nemusí zdát důležité, ale při opomenutí takovéto výměny může dojít k zásadním následkům poškození Vašeho vozu. Jako například prasklý rozvodový řemen a následné poškození motoru, kdy ventily motoru narazí do pístu a podobně. Taková oprava následně znamená významný zásah do peněženky řádově v desetitisících.

Proto doporučujeme nikdy nezanedbat tyto předpisy a vozidlo Vám bude vždy sloužit na 100 %. 

Autoelektrika

Elektro diagnostika je asi jednou z nejsložitějších oborů co se týče přesné identifikace závady a její příčiny.

Závada či drobné poškození většinou není vidět a nedá se osahat. Závady na elektroinstalaci jsou o to složitější, že závada nemusí být trvalá nýbrž náhodná a při diagnostice se neprojevuje. V našem autoservise používáme jak sériovou tak i paralelní diagnostiku což vysoce zvyšuje procento odhalení přesné závady na systému. V dnešní době kdy vozidlo je vybaveno řadou řídících jednotek, které mezi sebou komunikují je zcela nemyslitelné tyto závady řešit bez datové podpory a dobře vyškoleného kolektivu pracovníků.

Podvozky

Podvozky moderních vozů jsou tvořeny řadou komponentů (nápravnice, ložiska, příčná a podélná ramena, tlumiče a pružiny pérování jejich uložení, torzní tyče stabilizátorů, monitorovací senzory apod.) Tyto prvky jsou sestaveny z různých materiálů, jako jsou například kovy, plasty, gumové části. Všechny tyto součásti jsou zkonstruovány tak aby podvozek byl bez nadměrných vůlí a přitom umožňoval pohyb pro změnu směru jízdy, otáčení se pneumatik či kopírování nerovné vozovky.

Všechny tyto části vozu jsou vystaveny nepřízni počasí a nečistotami (voda, posypová sůl, kamínky, teplo, chlad) a samozřejmě vysokému zatížení díky kvalitě našich vozovek.

Pokud náš podvozek ztrácí vlastnosti, které vyžaduje (pevnost díky korozi, pružnost díky ztuhnutí gumových prvků, velkou vůlí opotřebením, tlumícím vlastnostem únikem tlumícího oleje apod.) je nutné tyto části vyměnit za nové. Důvody jsou celkem zřetelné. Bezpečnost, komfort a možné poškození ostatních prvků podvozku.

Uvědomme si, že díky perfektnímu podvozku naše pneumatiky přesně kopírují vozovku a maximalizují schopnost ovládat vozidlo i v krajních situacích a v neposlední řadě šetří naši peněženku minimalizováním nákladů na provoz (opotřebení pneumatik, spotřeba, možné další poškození).